178 circula deviat

Astăzi, când am vrut să mă întorc la institut de la gară, m-am dus la obişnuita staţia a 178 pentru a aştepta mijlocul de transport în comun. Mare mi-a fost surpriza că nu am mai văzut plăcuţa care arăta ce autobuze trec pe acolo. Primul gând mi-a fost că au furat-o unii să o ducă la fier vechii, dar când am văzut că zăboveşte să apară mi-am dat seama că ceva se întâmplă şi că traseul este deviat.

Dragi colegi, chiar daca eram obişnuiţi ca atunci când ieşeam din tren să mergem direct la autobuz fără să depunem prea mult efort, acum autobuzul 178 nu mai opreşte în staţia obişnuită pentru că traseul este deviat. Staţia este cu câţiva metri înainte de intersecţia din faţa gării, iar apoi autobuzul coteşte la dreapta şi nu mai merge înainte după cum eram noi obişnuiţi. Lucrul acesta se datorează lucrărilor de pe str. Fluviului.

În cele ce urmează voi afişa anunţul oficial de pe ratb cu privire la această schimbare:

Din cauza lucrarilor edilitare care se executa pe Str. Fluviului, incepand cu data prezentei, se vor lua urmatoarele masuri:

Linia 178 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre ‘MASTER’, de la intersectia Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Cal. Giulesti, apoi traseul de baza. Celalalt sens nu se modifica.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri pe Bd. Dinicu Golescu in vechea statie inainte de Str. Witing, iar pe Cal. Plevnei comun cu autobuzele liniilor 105, 282.

Lasă un răspuns

